Co to są ceny transferowe?

e (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie odpowiednio 50 000 EUR w kraju A ((500 000 - 250 000) x 20%) i 25 000 EUR w kraju B (250 000 x 10%), w sumie 75 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transfer

Co to są ceny transferowe?

Ceny_transferowe Przykład- cytat z Wikipedii

Jeżeli cena transferowa między spółkami B i A:

a) Zostanie ustalona na 250 000 EUR (wartość rynkowa) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie odpowiednio 50 000 EUR w kraju A ((500 000 - 250 000) x 20%) i 25 000 EUR w kraju B (250 000 x 10%), w sumie 75 000 EUR.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Oddaj prowadzenie księgowości fachowcom

Jeżeli prowadzisz swoją firmę to na pewno już nieraz przekonałeś się, jak wiele kosztów ona wytwarza. Zapewnienie powierzchni biurowej swoim pracownikom, zakup oprogramowania, wypłaty miesięczne dla księgowych? Jest tego tak wiele, że nie ma wątpliwości, iż każdy szef chciałaby zrobić coś, by zakończyć niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Okazuje się, iż jest to możliwe. Jak? Jeżeli zdecydujemy się przenieść dział księgowy do biura rachunkowego, to okaże się, że nie musimy narażać się na zbędne koszty. Do naszego zadania będzie należało tylko dostarczanie dokumentów i czekanie na ich odbiór. Wspaniałą wiadomością jest też to, że biuro rachunkowe załatwi za nas sprawy w ZUS-ie i w Urzędzie Skarbowym. Czego chcieć więcej?


Biuro rachunkowe dla małych i dużych firm

Nasza firma jest w naszych rękach, dlatego też jeżeli cokolwiek źle w niej działa, to jak najszybciej powinniśmy to zmienić. Nie czekajmy na to, aż będzie gorzej. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z tego, jak funkcjonuje dział naszej księgowości, to przenieśmy go? Jak? Otóż wiele biur rachunkowych chętnie przejmuje prowadzenie spraw księgowych i w szybki oraz rzetelny sposób wywiązuje się z powierzonej pracy. Okazuje się, że przedsiębiorcy, którzy nie muszą opłacać powierzchni na wynajem pod dział księgowy, są bardziej zadowoleni z życia, więcej oszczędzają pieniędzy i nie narzekają na wiecznie niezałatwione kwestie finansowe i nie tylko te. Dołączmy do tegoż grona szczęśliwców i przestańmy narzekać na działanie spraw księgowych w naszej firmie.