Zróżnicowanie restauracyjne

ości fast foodów mówi się już od dawna, ale czemu jest to takie szkodliwe jedzenie? Może...wydawać się, ze burger z budki od domowego nie różni się wiele, przecież bułka, mięso i jakaś sałatka wszędzie są takie same... Okazuje si

Zróżnicowanie restauracyjne Można zrobić wesele w mieszkaniu, ale po co jak mamy mnóstwo restauracji o różnych wystrojach i stylach np. . Należy pamiętać, aby wybrać sprawdzoną restauracje.

Szybie jedzenie

O szkodliwości fast foodów mówi się już od dawna, ale czemu jest to takie szkodliwe jedzenie? Może...wydawać się, ze burger z budki od domowego nie różni się wiele, przecież bułka, mięso i jakaś sałatka wszędzie są takie same...

Okazuje się jednak, że same produkty używane w fast foodach są mocno przetworzone i z niskiej jakości składników. Często też mają na dużo soli dla zakrycia niedoskonałości, a jak wiadomo duża ilość soli w diecie nie jest wskazana i powoduje szereg problemów. Kolejnym grzechem fast foodów jest duża ilość tłuszczu oraz smażenie na starym oleju (bardzo rakotwórcze). Podsumowując samo jedzenie mogłoby być dobre, ale szereg niedociągnięć i oszczędności czyni fast foody tym czym są.


Przewodnik Michelin

Przewodnik Michelin (fr. Guide Michelin) ? seria przewodników po krajach Europy i świata, wydawanych przez francuskie przedsiębiorstwo Michelin. Pierwsza edycja, opisująca Francję, ukazała się w 1900 roku.

Przewodniki Michelin dzielą się na serię przewodników gastronomicznych (Czerwone przewodniki), opisujących hotele i restauracje, oraz serię przewodników turystycznych (Zielone przewodniki). W obydwu seriach zamieszczane są oceny obiektów, którym przyznawane są gwiazdki według trzystopniowej skali.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Przewodnik_Michelin


Liczy się nie tylko jedzenie

Opinie o restauracjach w sieci stają się swego rodzaju podstawą dla młodych ludzi w poszukiwaniach dobrej restauracji na randkę, wieczór z narzeczoną czy wypad ze znajomymi. Zła opinia może znacząco wpłynąć na ocenę restauracji przez internautów.

Ważne jest, by trzymać poziom nie tylko dań, ale i obsługi. Zła, niemiła lub niedoświadczona obsługa sali może zrujnować to co przygotowali kucharze. Kelner powinien być uprzejmy i miły- kwaśna mina i odpowiadanie półsłówkami jest bardzo źle widziane. Częściej zdarzało mi się opuścić lokal z powodu złej obsługi niż z powodu kiepskiego jedzenia, a to daje do myślenia.